10 Eylül 2007 Pazartesi

bıçak sırtı ilk bölümü


Bıçak sırtı ilk bölümüyle Bu akşam ekranalrda olucak. Büyük oyuncu kadrosuyla, dizi daha başlamadan merak uyandıran dizi, konusuylada damgasını vurucak gibi duruyor. Herşeyden önce oyuncular insanı cezbediyor. Kadroya bir bakıyorum hep sevdiğim oyuncular. Nejat İşler, Fikret Kuşkan.. Ve dahası.. Nejat İşler her yaptıgı projede, filmde, kendini aşıyor. BAR' da filminde en son, onu izlerken tüylerim diken diken olmuştu. Sanki o dayak diyen çcouklar bendim. Adamın ayrı bir karizması ve performansı var. Ne yapsa yakışıyor, üstelik hep daha iyisiyle.. İleriki işlerde yapıcakalrını kestiremiyorum. Bar' da filmini İstanbul Film Festivalinde izlemiştim, Film sonundaki sohbette, Nejat İşler' e bu sefer zekasıyla hayran kaldım. Dizinin diğer oyuncularıda birbirinden harika.( Nejat benim favorim;)) Kadroyu tekrar yazıyım.

  • Fikret Kuşkan (Orhan Ertuğrul),
  • Nejat İşler (Ali Sinan),
  • Mehmet Günsür (Mehmet Ertuğrul / Orhan’ın kardeşi),
  • Melisa Sözen (Nisan Ertuğrul / Orhan’ın karısı),
  • Vildan Atasever (Ali’nin kızkardeşi),
  • Erkan Can (Ali’nin arkadaşı),
  • Tuğrul Çetiner (Selim Reşat Ertuğrul / Orhan’ın babası),
  • İpek Bilgin (Rana / Nisan’ın annesi),
  • Nihan Koldaş (Gönül / Kalfa) ,
  • Batuhan Karacakaya (Orhan’ın oğlu)
Bıçak Sırtı Bu Akşam 22:00 da Kanal D ekranlarında..

Hiç yorum yok: